Nog 2 weken! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Joren Sande - WaarBenJij.nu Nog 2 weken! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Joren Sande - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken!

Door: jorendownunder

Blijf op de hoogte en volg Joren

25 Januari 2012 | Nederland, Tilburg

Beste lezer,

Tof dat je mijn avonturen in Australië volgt. Vanaf 6 februari ga ik voor 5 maanden down under, om af te studeren. Ik ga bij een marketingbureau in Sydney stage lopen. Sydney wordt tevens ook mijn woonplaats. Op dit stukje site kun je geregeld een nieuw verhaaltje lezen over wat ik hier zoal uitspook.

Veel leesplezier en schroom niet om iets achter te laten.

Tot over 5 maanden!

  • 25 Januari 2012 - 15:33

    Mirthe:

    Hee Joren!
    Wist nog niet dat je in Australië af gaat studeren, gaaf hoor!
    Heel veel succes en plezier alvast, en geniet ervan!
    Ik ga je zeker volgen, dus vergeet niet af en toe wat verhaaltjes te schrijven he! ;)

    Groetjes Mirthe

  • 25 Januari 2012 - 17:46

    Sef:

    Nice!!, maar ben je nu in Frankrijk?

  • 30 Januari 2012 - 09:11

    Geert Timmers:

    Hoi Joren,

    Heel veel succes met de voorbereidingen voor je grote avontuur.
    Pas op het zal daar niet zo koud zijn als hier!

    Sportieve groet,

    Geert Timmers

  • 06 Februari 2012 - 09:03

    Doreen:

    Goeie reis Joren! Maak er wat van, ik ga je verhalen zeker volgen hier:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joren

Beste lezer, Leuk dat je mijn avonturen in Australië volgt. Vanaf 6 februari ga ik voor 5 maanden down under, om af te studeren. Ik ga bij een marketingbureau in Sydney stage lopen. Sydney wordt tevens ook mijn woonplaats. Op dit stukje site kun je geregeld een nieuw verhaaltje lezen over wat ik hier zoal uitspook. Veel leesplezier en schroom niet om iets achter te laten. Tot over 5 maanden!

Actief sinds 23 Jan. 2012
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 8612

Voorgaande reizen:

06 Februari 2012 - 03 Juli 2012

Internship Down Under

Landen bezocht: